Jak być bardziej eko?

Branża przemysłowo-transportowa jest jedną z najbardziej rozwijających się. Firmy ciągle ulepszają i proponują nowe usługi i towary. Po co? Aby przyspieszyć, usprawnić i ułatwić transport towarów. Zaprojektować atrakcyjne reklamy, oraz przedmioty, które są niezbędne to transportów. Są to między innymi skrzynki na butelki, kraty i transportery.

Schoeller Allibert

Firma, która od ponad 50 lat zajmuje się produkcją opakowań zwrotnych z tworzywa sztucznego – RTP. Działa w wielu krajach i oferuje usługi na najwyższym poziomie, dostosowane do oczekiwań klientów. Słynie z wielu nowatorskich rozwiązań na przykład: , air-mould, slat handles, skrzynki typu display oraz skrzynki na butelki dzielone. Firma zachęca wszelkie marki do kontaktu już w bardzo wczesnej fazie produkcji – dlaczego? Ponieważ posiadają bardzo wiele form, które mają do zaoferowania i są w stanie również je modyfikować na życzenie klientów. Udowadniają, że plastikowa skrzynka na piwo może być wielofunkcyjna.

Jak być bardziej eko?

Plastikowa krata na piwo może się wydawać nieprzyjazna dla środowiska, zwłaszcza gdy słyszymy, że są produkowane w dużej ilości i ze sztucznych materiałów. Jednak Schoeller Allibert w swojej polityce działania uwzględnia szeroko rozwinięty recykling.Po pierwsze – wszystkie ich produkty są wielorazowego użytku, na dodatek są mocne i mają wytrzymać wiele lat. Po drugie – są wykonywane z materiałów pozyskanych w wyniku recyklingu i same są recyklingowane jeśli nie nadają się już do użytkowania. Ponownie formują i wykorzystują materiały – w ten sposób ograniczają zakup nowych. Tak więc jedna krata na piwo daje życie kolejnej.

Od strony marketingowej…

Okazuje się, że plastikowa skrzynka na piwo to świetna powierzchnia do umieszczenia na niej reklamy danej marki. Może się nam to wydawać niepraktyczne ze względu na transport tych skrzynek. Wiadomo, ze może dojść to otarć i napis czy logo łatwo zniknął. Z pomocą przychodzą tu etykiety IML stosowane w branży opakowaniowej. Czym się charakteryzują? Jaskrawymi kolorami, które nie blakną i wysoką odpornością na wszelkiego rodzaju przetarcia. Dzięki temu opakowania to transportu napoju mogą jednocześnie odgrywać rolę reklamy dla produktu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *