Prowadząc hotel, motel, hostel i tym podobną działalność gospodarczą, trzeba dbać o każdy szczegół. Liczą się nie tylko kolejne gwiazdki nad nazwą a to, jak działa takie miejsce od najniższego szczebla. Szczebla, który będąc najniżej w randze jest jednocześnie najważniejszy dla wszystkich gości i pozostałych pracowników. Co zatem zrobić, by ekipa sprzątająca – bo o niej mowa – sprawnie wykonywała swoją pracę?
Zestawy do sprzątania
Przede wszystkim pracowników – z tak zwanego housekeepingu (z angielskiego) – należy wysłuchać. Należy spojrzeć na ich pracę pod kontem samej pracy a nie efektu. Efekt czystych pokoi można uzyskać stosując najzwyklejsze detergenty i ściereczki. Tutaj najważniejsze jest to, by praca – choć ciężka – była nieco mniej uciążliwa dla pracownika. Pracownika, który często musi dźwigać wszystkie potrzebne mu do sprzątania środki czystości, szczotki, odkurzacze i tak dalej. Pracownika, który de facto nie jest w stanie wziąć tych wszystkich produktów za jednym razem.
W takiej sytuacji, dobry pracodawca, powinien zakupić wózki do sprzątania dla swoich pracowników. Taki wózek pomieści wiele rzeczy jednocześnie: i detergenty, i szczotki, i mopy, i worki na śmieci, i papier toaletowy a nawet odkurzacz i wodę do płukania mopa! Wszystko w jednym miejscu, wszystko pod ręką!
Sklep z akcesoriami do sprzątania
Wózki do sprzątania – http://mopy-ceg.pl/, to naprawdę świetny sposób na dbanie o czystość w dużych obiektach. Konserwatorzy powierzchni płaskich nie muszą robić dziesiątek kilometrów dziennie tylko dlatego, że w pokoju socjalnym został detergent, który akurat teraz przyda się do sprzątania. Z wózkami będą mieć wszystko w zasięgu ręki a przez to ich praca będzie szła sprawniej i dokładniej.
Zestawy do sprzątania można zakupić w internetowym sklepie z akcesoriami do utrzymania czystości. W takim sklepie można również zaopatrzyć się w szczotki, mopy, ściereczki, środki czystości i wszystko to, co do sprzątania jest niezbędne. Wszystko w jednym miejscu z dostawą pod same drzwi.
Oferowane produkty są wysokiej jakości i dają gwarancję stuprocentowego zadowolenia z wykonywanej pracy. Do wyboru jest wiele modeli wózków i akcesoriów do sprzątania. Od najprostszych – w których przewozi się na przykład tylko chemię i worki na śmieci – po takie, które pomieszczą i odkurzacz, i wodę na mopa, i worki, i wiele, wiele więcej.
Warto zainwestować w swojego pracownika, gdyż zadowolony pracownik, to zysk dla firmy. Dzieje się tak w każdej dziedzinie, nie tylko w hotelarstwie. Im bardziej usatysfakcjonowany pracownik, tym lepsza opinia krąży o danej działalności. A stąd już tylko krok do sukcesu.