Czy warto promować się on-line?

Obecnie coraz więcej handlu przenosi się z tradycji do kanału on-line, W Internecie kupić można praktycznie wszystko. Z pewnością, wiąże się to również ze zmianą formy promocji. Skoro klient jest w sieci, to tutaj należy go łapać i pokazywać mu nasz produkt. Reklama w Internecie jest bez wątpienia coraz bardziej popularna, ale też niezbędna do rozwoju firmy.

Jak prowadzić marketing w internecie?

Z pewnością jednym z podstawowych elementów, które należy mieć to własne miejsce w sieci. Mowa tu o stronie internetowej, dobrze napisanej, intuicyjnej i przyjaznej dla odbiorcy. Warto zadbać również o odpowiednie jej pozycjonowanie. Może je wspomóc reklama w internecie w postaci GoodleAds. Kolejnym krokiem jest na pewno obecność na Facebooku, Instagramie czy innych portalach społecznościowych. Oczywiście, nie każda branża nadaje się do kreowania swojego wizerunku na tego typu platformach. Jeśli na przykład ktoś produkuje sprzęt dla seniorów, może niekoniecznie potrzebny jest mu Instagram, jednak reklama internetowa jest mu jak najbardziej nadal potrzebna. Chociażby dlatego, że takiego sprzętu poszukują on-line ludzie młodsi – dzieci i wnuki owych seniorów.

Czy warto współpracować z influencerami?

Marketing w internecie często opiera się również na reklamach bannerowych. Jeszcze kilka lat temu ta forma promocji była najkorzystniejsza. Jednak obecne badania wykazują, że ludzie stają się coraz bardziej nieczuli na wszędobylskie banery reklamowe. Znacznie lepiej zainwestować fundusze na przykład w delikatniejszą formę promocji, jaką jest reklama internetowa na profilach Influencerów. Są to osoby, które czymś zaistniały w sieci lub w życiu realnym – byli sportowcy, aktorzy, a także zwykli ludzie, którzy zaczęli kiedyś pisać bloga czy nagrywać firmy na YouTube. W ten sposób zdobyli jakąś tam sławę i dzisiaj mogą cieszyć się z zarobków poprzez reklamowanie na swoich profilach społecznościowych różnych marek. Oczywiście, należy wybierać takich partnerów z głową. Nie ma sensu wchodzić we współpracę z blogerem, który niemal codziennie publikuje jakiś post reklamowy kolejnej marki. Nikt nie zaufa takiej reklamie w Internecie. Znacznie lepiej skupić się na współpracy z osobami zaufanymi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *