Notes to funkcjonalne narzędzie pracy. Można w nim pisać, notować, sporządzać różne projekty, a także planować najbliższe dni, tygodnie, a nawet miesiące. Notes to także funkcjonalne narzędzie promocyjne, o ile dobrze wykorzysta się jego potencjał reklamowy i informacyjny. Jak zabrać się do personalizacji notesu firmowego?
Okładka – rzecz święta
Wystarczy wejść na stronę https://dobrekalendarze.pl/produkty/notesy by przekonać się, jak różnorodne mogą być okładki notesów i notatników. Czy to jednak oznacza, że ich wzór musi być mniej lub bardziej abstrakcyjny? Otóż nie! Może nim być przecież logo firmy, którą prowadzi aktualny posiadacz notatnika.
Takie rozwiązanie z pewnością przyda się pracownikom, szefowi i wielu innym osobom, które prowadzą własny biznes. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by skorzystały z niego również i potencjalni klienci. Posiadanie takiego gadżetu z pewnością zbliży ich do wybranej marki i wpłynie na wzrost sprzedaży.
Znaki wodne
Jeśli ktoś jest tradycjonalistą i nie chce wprowadzać loga swojej marki na okładkę notesu, to może w tym celu wykorzystać… jego strony. Znaki wodne to świetne narzędzie promocyjne, które z pewnością korzystnie wpłynie na wzrost sprzedaży. Ich zaletą jest dobra wizualizacja, wszechobecność i prostota.
Znaki wodne nie rzucają się w oczy, ale za to przypominają o konkretnej marce. Poza tym znajdują się na każdej ze stron, w związku z czym trudno je pominąć przy sporządzaniu notatek. Nie można też zapominać, że nie są one tak nachalne jak wyraziste, nadrukowane loga reklamowe. A to już połowa sukcesu.
Gadżety firmowe
Chcąc zapoznać się z szeroką gamą akcesoriów do notesów i notatników wystarczy wejść na stronę https://dobrekalendarze.pl/produkty/notesy. Można tam znaleźć szereg gadżetów w postaci zakładek, tasiemek, kieszeni itd. Z pewnością będą one dobrze współgrać z posiadanym notesem.
Jak widać, notes to świetne narzędzie reklamowe. Na stronie https://dobrekalendarze.pl/produkty/notesy można ich znaleźć jeszcze więcej. Tutaj każdy wybierze rozwiązanie optymalne dla siebie i swoich klientów. Wystarczy tylko poszukać…