We współczesnym świecie bardzo ciężko jest odnaleźć się bez dostępu do internetu. Świat wirtualny zdominował nie tylko życie prywatne, umożliwiając bezpośredni kontakt z osobami znajdującymi się nawet na drugim końcu świata czy zrobienie zakupów w dowolnym momencie, ale także wpływa na kształt stosunków biznesowych oraz daje nowe możliwości w zakresie marketingu. Agencje marketingowe coraz chętniej korzystają z możliwości jakie daje im status partner google.
Co można zyskać dzięki google partners?
Agencja posiadająca status partnera google staje się przede wszystkim bardziej wiarygodna dla swoich klientów. Taki certyfikat poświadcza to, że przynajmniej część z pracowników takiej agencji posiada specjalistyczne umiejętności w zakresie prowadzenia działań marketingowych na platformach google.. Certyfikat google partners mówi też o tym, że agencja działa prężnie, generując odpowiednie wydatki reklamowe dzięki czemu zyskują jej klienci poszerzając bazę potencjalnych kontrahentów. Agencja, która posiada status partnera otrzymuje także prawo do umieszczenia na swojej stronie internetowej logo Google, a także w jej materiałach promocyjnych.
Google partner vs partner premium
Partnerstwo z Google można osiągnąć na dwóch poziomach. Pierwszy z nich to google partner, a drugi google partner premium. Agencja status zwykłego partnera otrzymuje w momencie, gdy chociaż jeden z jej pracowników posiada certyfikat google ads, a także spełni wymagania dotyczące progu wydatków na reklamy, jaki został ustalony na kwotę 10 tysięcy dolarów wydanych na przestrzeni dziewięćdziesięciu dni. Jeżeli chodzi o partnerstwo premium, to wymagania są nieco wyższe. W takiej agencji musi pracować co najmniej dwójka specjalistów mogących pochwalić się certyfikatem google ads, a wydatki na reklamę na wszystkich podpiętych kontach muszą w przeciągu kwartału przekroczyć kwotę dziesięciu tysięcy dolarów. Istotna jest także kwestia stałego podnoszenia wydatków jak również poszerzania bazy klientów, dzięki czemu agencja udowadnia swoją skuteczność, a także zaangażowanie. Status partner google to prestiżowy certyfikat, którym mogą pochwalić się jedynie prestiżowe agencje, które osiągają na rynku najlepsze efekty w swojej branży.