Strona firmowa na Facebooku

Współcześnie profesjonalna strategia marketingowa powinna obejmować szereg działań w Internecie. Bez wątpienia jednym z najważniejszych jej elementów powinno być prowadzenie fanpage na Facebooku. Zajmować się tym może samo przedsiębiorstwo lub zewnętrzna firma. Co warto wiedzieć na ten temat?

Prowadzenie fanpage przez zewnętrzny podmiot

Wbrew pozorom prowadzenie fanpage na Facebooku może być powierzone różnym osobom lub firmom. Tego rodzaju usługi oferują nie tylko agencje interaktywne, ale także freelancerzy, czy też firmy hostingowe. Należy jednak mieć na uwadze, że prowadzenie strony na Facebooku przez te podmioty wiąże się z nieco innym zakresem usług.

Z pewnością najpopularniejszymi rozwiązaniami w Polsce jest korzystanie z usług oferowanych przez freelancerów oraz przez agencje interaktywne. Obydwa z tych rozwiązań gwarantują różne korzyści, które powinien rozważyć się każdy przedsiębiorca przed rozpoczęciem współpracy. Na kogo lepiej się zdecydować?

Freelancer

Jedną z usług, którą może zaoferować freelancer jest prowadzenie fanpage oferta takiej osoby najczęściej jednak nie może zagwarantować kompleksowej obsługi. Do prowadza strony wykorzystywane są podstawowe narzędzia do organizacji promocji na Facebooku. Dodatkowo tego rodzaju osoby zwykle nie tworzą indywidualnie opracowanych projektów oraz opierają się głównie na materiałach dostarczonych przez klienta.

Nie oznacza to jednak, że nie jest to dobry sposób na prowadzenie fanpage oferta freelancera z pewnością nie spełni oczekiwań dużego i aktywnego w sieci przedsiębiorstwa, które pozyskuje większości klientów w sieci. Z pewnością nie jest to jednak najgorsze rozwiązanie, gdy ma się do czynienia z fanpage niewielkiego przedsiębiorstwa, które nie chce ponosić dużych nakładów finansowych w związku z promocją w sieci.

Agencja interaktywna

W przypadku firmy, dla której poziom prowadzonej strategii marketingowej w sieci ma ogromne znaczenie. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest agencja. W przeciwieństwie do freelancera może ona zapewnić kompleksową i profesjonalną obsługę fanpage połączoną z nadzorowanie działań marketingowych konkurencji, śledzeniem istotnych nowości związanych z branżą, czy też z aktywnym uczestnictwem w dyskusjach.

Dodatkowo w odróżnieniu od freelancera agencja interaktywna każdorazowo wykorzystuje kompleksowo opracowane do indywidualnych potrzeb strategie promocyjne, profesjonalne grafiki oraz wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia oferowane przez Facebooka. Dodatkowo gwarantuje ona przejrzystość działania, ze względu na dostarczanie klientom raportów z prowadzonej działalności. Tak wiec warto się dobrze zastanowić komu zostanie powierzone prowadzenie strony na facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *